SMservis

Vážení zákazníci,

Výrobky značek RYOBI a AEG, jsou vyráběny s velkým důrazem na kvalitu. Jejich výroba je velmi pečlivě kontrolována. Díky tomu si můžete u výrobků těchto značek bezplatně prodloužit záruku až na 3 roky. K tomu pouze stačí Váš stroj zaregistrovat.

Vybrané výrobky značky PowerPlus mají prodlouženou záruku 3 roky, bez provedení registrace.

Výrobky jsou přece jen stroje, a proto se může ve výjimečných případech stát, že přestanou správně fungovat. Pro případ, kdy tato situace nastane, jsme pro Vás jako jediný prodejce připravily speciální službu SMservis.

Tato služba se vztahuje na výrobky zakoupené po 01.04.2017. Na dříve zakoupené výrobky se služba nevztahuje.

Zákazník je informován o tom, zda se na jeho produkt vztahuje speciální služba SMservis dvěma způsoby. Za prvé je v obchodě přímo u výrobku zobrazena ikona služby a za druhé, je ikona služby přímo na daňovém dokladu, který získal při zakoupení produktu.

SMservis, je speciální služba pro uplatnění záruční opravy elektrického nebo akumulátorového nářadí značky RYOBI, AEG nebo PowerPlus, které je označeno logem služby. Po zaslání níže uvedených informací, bude provedena online objednávka svozu Vašeho poškozeného nářadí, jeho odvoz do servisu, oprava a následné dovezení zpět k Vám.

Tento kompletní servis je realizován zcela zdarma!

Pro provedení objednávky SMservisu je třeba provést tyto kroky:

Zašlete následující informace na email: smnaradi.reklamace@seznam.cz

 

Kód zboží (uvedený vždy na samotném nářadí / balení nářadí)

Číslo daňového dokladu

Jméno a příjmení / Název firmy

Telefon

Ulice a čp.

Město

PSČ

Obsah zásilky (uvedení názvu, kódu a značky zboží)

Popis závady

E-mail

Datum vyzvednutí zásilky (nejbližší možné datum je následující pracovní den)

Vzor informací ve správném tvaru vypadá například takto:

R51330024400

917000099

Petr Pokorný

+420 777 111 222

Pěkná 666/1

Brno

602 00

Akumulátorový šroubovák RYOBI R18DDBL-LL25S

Nefunkční nastavení utahovacího momentu

petr.pokorny@seznam.cz

04. 04. 2017

 

Po odeslání informací vám do 24 hodin přijde email s potvrzením o objednání svozu zásilky přímo od dopravce (DPD). V den vyzvednutí zásilky vám bude volat řidič z DPD, aby se dohodl na čase a místu předání balíčku. Pokud si tedy přejete vyzvednout balíček na jiné adrese, než která je uvedena na faktuře, je nutné tuto adresu uvést do formuláře pro objednání přepravy!

Nářadí zabalte do vhodné krabice spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním protokolem, který si vytiskněte níže.

U výrobku s prodlouženou zárukou je potřeba přiložit také certifikát prodloužené záruky.

Bez přiložené kopie faktury a reklamačního protokolu nebude moci být provedena oprava nářadí. Toto nářadí bude bez jakéhokoliv zásahu posláno zpět na Vaší adresu!

Po provedení opravy je nářadí posláno přes DPD zpět na adresu, která byla uvedena v objednávkovém formuláři přepravy.

 

Formulář ke stažení zde: Reklamační protokol - vzor

Doporučení

Pokud si nejste jisti, zda váš stroj pracuje či nepracuje správně kontaktujte před odesláním k reklamaci přímo autorizované servisní středisko. Na níže uvedených kontaktech pak můžete problém projednat.

Servis značek AEG a Ryobi

Rostislav Závoda - ZAROS

1.Máje 1024 763 02 Zlín 4
tel.: +420604722838, +420605218335
zaros@email.cz
www.zaros.cz

Servis značky PowerPlus

Laser-CUT s.r.o.
4. května 2186
755 01 Vsetín
tel.: :+420 777 307 776

e-mail: servis@laser-cut.cz

Servis značek Extol Premium, Fortum

BAND SERVIS CZ s.r.o.

K Pasekám 4440
760 01 ZLÍN
tel: 577008550,577008551
fax: 577008559
e-mail: bandservis@bandservis.cz

Upozornění

V případě, že nebude reklamace uznána například díky mechanickému poškození nebo neodbornému zásahu do výrobku, můžou být náklady spojené s neoprávněnou reklamací požadovány po zákazníkovi.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Upozorňujeme, že ne všechny typy plateb spadají do EET. Více na etrzby.cz