SMservis

logo SMservis klíč

Vážení zákazníci,

Výrobky značek RYOBI a AEG, jsou vyráběny s velkým důrazem na kvalitu. Jejich výroba je velmi pečlivě kontrolována. Díky tomu si můžete u výrobků těchto značek bezplatně prodloužit záruku až na 3 roky. K tomu stačí Váš stroj zaregistrovat, splnit záruční podmínky výrobců a zákonné práva vyplývajících z koupě výrobků.

Záruční podmínky Ryobi
 
Záruční podmínky AEG

 

Výrobky jsou přece jen stroje, a proto se může ve výjimečných případech stát, že přestanou správně fungovat. Pro případ, kdy tato situace nastane, jsme pro Vás připravily službu SMservis.

Zákazník je informován o tom, zda se na jeho produkt vztahuje služba SMservis tak, že je v obchodě přímo u výrobku zobrazena ikona služby.

SMservis, je služba pro uplatnění záruční opravy elektrického nebo akumulátorového nářadí značky RYOBI a AEG, které je označeno logem služby, a jsou splněny záruční podmínky výrobců. Po zaslání níže uvedených informací, bude provedena online objednávka svozu Vašeho poškozeného nářadí, jeho odvoz do servisu, oprava a následné dovezení zpět k Vám.

Tento kompletní servis je realizován zcela zdarma!

Pro provedení objednávky SMservisu je třeba provést tyto kroky:

Zašlete následující informace na email: reklamace@smnaradi.cz

Kód zboží (uvedený vždy na samotném nářadí / balení nářadí)
Číslo daňového dokladu
Jméno a příjmení / Název firmy
Ulice a čp.
PSČ Město
Telefon
Obsah zásilky (uvedení názvu, kódu a značky zboží)
Popis závady
E-mail
Datum vyzvednutí zásilky (nejbližší možné datum je následující pracovní den)

 

Vzor informací ve správném tvaru vypadá například takto:

R51330024400
917000099
Petr Pokorný
Pěkná 666/1
602 00 Brno
+420 777 111 222
 
Akumulátorový šroubovák RYOBI R18DDBL-LL25S
Nefunkční nastavení utahovacího momentu
04. 04. 2017

 

Po odeslání informací vám do 24 hodin přijde email s potvrzením o objednání svozu zásilky přímo od dopravce. V den vyzvednutí zásilky vám bude volat řidič z PPL, aby se dohodl na čase a místu předání balíčku. Pokud si tedy přejete vyzvednout balíček na jiné adrese, než která je uvedena na faktuře, je nutné tuto adresu uvést do formuláře pro objednání přepravy!
Nářadí zabalte do vhodné krabice pravidelného tvaru, spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním protokolem, který si vytiskněte níže.
K balení nepoužívejte černou stretch fólii !!!!!
U výrobku s prodlouženou zárukou je potřeba přiložit také certifikát prodloužené záruky.
Bez přiložené kopie faktury a reklamačního protokolu nebude moci být provedena oprava nářadí. Toto nářadí, bude bez jakéhokoliv zásahu, posláno zpět na Vaší adresu.
Po provedení opravy je nářadí posláno dopravcem zpět na adresu, která byla uvedena v objednávkovém formuláři přepravy.
 
Doporučení
Pokud si nejste jisti, zda váš stroj pracuje, či nepracuje správně, kontaktujte před odesláním k reklamaci přímo autorizované servisní středisko. Na níže uvedených kontaktech pak můžete problém projednat.
 
Servis značek AEG a Ryobi

HP-SANO s.r.o.
Brněnská 20/3
679 61 Letovice

tel.: +420 736 613 795
servis@hpsano.cz
www.hpsano.cz

 

Upozornění
V případě, že nebude reklamace uznána například díky mechanickému poškození nebo neodbornému zásahu do výrobku, můžou být náklady spojené s neoprávněnou reklamací požadovány po zákazníkovi.